aug
29

Nos, azért nem akarok teljesen elhalálozni itt a blogon, úgyhogy írok. Heh. De nem igazán van miről, szóval lehet megint kicsit érthetetlen lesz. Meg összeszedetlen. Meg ilyenek.

Oké, végzős vagyok. Pár nap múlva hivatalosan is. Értitek ezt? Senki nem érti... :( Valahogy nem érzik azt az érzést, amit én. Se nem örülök, se nem vagyok szomorú.
Inkább fura. Emlékszek arra, hogy amikor én gólya voltam, és gólyatáborban részt vettem, hogyan néztem a végzősökre. OMG, kábé így. Mekkorák, milyen másik, hogy öltöznek, hogy néznek ki, hogy nevetgélnek egymással, és blah blah blah. És most belegondoltam, hogy ők akkor kezdték a 12.es létet, tehát valószínűleg ők is alig akarták elhinni, hogy egy csapott év és vége, kész.

Hat évet töltöttünk együtt. Még azt is megismertük, akivel nem vagyunk jóban, vagy beszélőviszonyban. Hat év. Hat év abban az időszakában a gyereknek, amikot tini, amikor a felnőttek hülyék, amikor szüksége van egy vele egykorúra. Abban a korban, ahol igaz barátokat gyűjtesz, mert akaratlanul is kitárulkozol előttük az állandó együttlét folytán. Bátran kijelentem hát, hogy hatosztályos gimnáziumnál jobbat ember ki nem találhatott a tanítás területén. Mindenkinek bőszen ajánlom. (:

Fura volt nézni a kis gólyákat is. Sok esetben magasabbak nálunk, és egészen mások. Senkire sem tudtam úgy nézni, hogy "na, mi is ilyenek voltunk!"! Oké, persze, minden generáció, minden egyes ember más és más, de azért a fíling, értitek...

Sose hittem volna, hogy 9.esekkel leszek ilyen haveri viszonyban. De hát, istenem, jófejek ^^ Engem meg mindenki szeret  xD

Arra se gondoltam, hogy valaki ennyire gyökeresen meg tud változni 1-2 hónap alatt. És tudjátok mit? Nem is hiszem! Aki ilyen rövid idő alatt fordul ki magából...nos, akkor az nem ilyen rövid idő alatt tette, csak ennyi ideje mutatja is meg. Ami annyit jelent, hogy hónapokon át hazudott és kétszínű volt. Vagy egyszerűen nem tudott róla, hogy mit akar.

Nehéz ám ez, gyerekek. Amikor te biztosan tudsz valamit, egy közeli barát mondja, hogy márpedig nem és nem és nem!, de te tudod, úgyhogy nem hiszel neki. És aztán hetek, napok, hónapok után kiderül, számodra IS világos lesz, hogy márpedig nem és nem. Nagyon nehéz ilyenkor azt mondani, hogy "bazdmeg embör, igazad volt!" Sokaknak ezerszer egyszerűbb kitalálni rá valami kifogást, megoldásszerűt, magyarázatfélét.
Nem magamat akarom fényezni vagy mittomén, de jó emberismerő vagyok. ha egyszer azt mondom, hogy az azért van, nekem magyarázhatsz bármit bárhova. Hetek-hónapok múltán majd kifogásokat fogsz gyártani, csakhogy ne kelljen bevallanod, nekem volt igazam.

Állítólag én is nehezen vallom be, ha másnak igaza volt. Ez így nem teljesen igaz. (Persze, mondod te :P) Ha tényleg másnak van igaza, belátom és elviccelem a dolgot, ha nagyon égő. De ha nem tudja bizonyítani, akkor felőlem mondhatja hogy makacs vagyok, vagy hülye vagy amit akar. Bizonyíííték, gyerekek. Anélkül semmit sehova. kivéve ha akarom :P

Azért, megint sikerült összehozni egy adagot, ahhoz képest, hogy semminek indult.

Kérdés: hogyan lehet egy zenekar hülye? Azért, mert nem szereted a zenéjét? Ennyi elég is hozzá? Vagy mert befutott és féltékeny vagy atomra? Gondoljátok meg mit monddtok. (Igen, néha én is megfogadhatnám a saját tanácsaim... ^^)
Csak hogy értsétek. Állok madaras áruházunkban, nézem az órarendeket. Volt minden féle értelmes mintájú, úgy mint sellős, tündéres, hercegnős, Ben10-es, Verdák-os és Jonas Brothers-ös. Anyuka kérdezi értelemtől duzzadó fejű kislányát, mi az a Dzsonász Brádörsz.
Csaje válaszol: áá, csak egy hülye banda.

Oké, igen, szeretem a dalaikat és őket is, nézem a sorozatukat, tetszik az egyikük mint pasi, sőt, a hangjukat is imádom. Kövezzetek meg, tudjátok a menetét. De, ettől eltekintve, most komolyan. mitől hülye egy banda? ha nem szereti, ami eléggé nyilvánvalónak tűnik, akkor honnan tud róla annyi infot, ami alapján lehülyézheti? Sógorkám kedvenc mondásával élve: picsát csinál a szájából.

Nem szeretem ezt, de tényleg. Mikor valaki úgy akar egy vitát eldönteni, hogy káromkodik, de nem mond semmi értelmeset. Amikor lehülyéz valaki valamit/kit, csak mert nem tetszik neki. gyerekek... vélemény, vélemény...Nem mindegy azért, hogyan van tálalva ahhoz, hogy hiteles is legyen a dolog... Nem kell rögtön lefikázni mindent, mert nem tetszik... Kösz ^^

Az igazságot nem lehet hinni. Azt tudni kell, vagy hagyni. De ez a világ a dilettánsoké.

A bejegyzés trackback címe:

https://elemes.blog.hu/api/trackback/id/tr322257504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lysander Nephilim 2010.09.01. 09:15:11

Szia! Remélem meg tudtalak lepni most egy picit, vagy legalább egy kis örömet szereztem neked a felbukkanásommal. Hiányzott a blogod azért... :) Ha nem probléma, megadnám az msn címemet: darklysander@gmail.com. Persze csak ha van kedved néhanapján beszélgetni, csevegni az életben felbukkanó ügyes-bajos dolgokról, vagy csak épp unatkozol.... szóval érted.

little miss sunshine ¤ 2010.09.01. 13:33:16

Sziiija!!!
De még hogy megleptél?! Örülök hogy írtál! Már fel is vagy véve msnre! ^^
süti beállítások módosítása