aug
5

Semmi nem történik velem. Ami történik, az bennem, nem velem, és marhára nem publikus. Olyannyira, hogy nemhogy a blogon, sehol nem teszem közzé. Még az alvópárnám sem tudja.

3 szobából félben kész van a padlózás. Amúgy minden fasza. A festéssel kezdtünk, és most, a bútorok ide-oda tili-tolijánál szinte az összes fal megsérült. Nem csak a festés, de a glett is. Éljen!!^^

Nem emlékszem mondtam-e már hogy megkaptam a jogsimat, lusta voltam végigolvasni előző posztot. Azt viszont biztos nem mondtam, hogy pont aznap, amikor a papám felborult az autóval és elvették a jogsiját. Az élet körforgása, mi?! (Közben beugrott, hogy elég lett volna a dátumot megnéznem - ehh.)

Fogyokúra, koplalásos, kaput. Egyszerűen nem megy! Annyira hisztis vagyok, hogy képtelen vagyok nem enni. Édesség, csoki, kaja ááá. És még rossz idő is van azóta, szóval hepi meg minden. Unokaöcsém ritkán van itthon, akkor is befogom munkára... lehet ezért menekül?

Szép lesz a szobám, szép, szép. De jövőre egyetemre megyek. Szeretnék Szegedre menni, mert Pestre csak a buszút másfél óra innen, és marha korán kéne kelnem. Szegeden meg háváj dizsi, akciós utazás-ár, olcsó albérlet, haverok, buli, tanulás ollé! Nemtudom eldönteni. Ezen meditálok már vagy egy éve. Ch.

Na meg hát ugye a szak. Bölcsészettudományi karon akarok menni anglisztika szakra. De fogalmam sincs hogy utána mit. Mármint ezzel lehetek angol tanár, angol reneszánsz irodalom tanár, könyvfordító, tolmács. Nekem az irodalomtanár meg a könyvfordítás tetszene a legjobban, plusz az ameikanisztika szak. De azzal meg hova helyezkedek el? Nem tudna valaki segíteni? Aki mondjuk anglisztikára jár/t? Plíz?

Pont a jogsim megkapása előtti napon írtam az előző posztot. Jórég volt az is.

Egyik falam rikítő sárgás-zöld, másik meggybor(dó) színű, harmadikon és negyediken parafa burkolat. Ablak fehér, újfajta, kerete meggybor(dó). Maaaaarha szíííp a szobám. Dizájnos bútorok (najó, csak az ajtók ^^), könyvespolc, sarokkanapé, asztal. Ha felvesznek suliba kapok laptopot, jófélét. Ebben az évben csak április 30ig fogok suliba járni, utána érettségi.

Óh, slusszpoén. (Nem mertem poLYén-t írni, nehogy első olvasóimat elijesszem a faszergányos helyesírásommal. ^^) Év elején angol emeltszintű érettségit kéne tennem, de szaa rt se gyakoroltam nyáron, még csak filmeket se néztem, mert nem igazán értem rá. Ch, menő. Szóóóval, így hogy? He? Aug meg a takarításról fog szólni. Eeeehhh.

Most remélem elmegyünk mamához és én vezetek. ^^ Písz, majd folytatom.

Nem is majd, most, mert nővérkém - heh - újra idióta. Mármint, semmi bajom vele, de barátjának mennie kell dolgozni, én meg mennék a mamához. Ott dolgozik a mamáék közelében. Mondta, hogy eldobja a pasiját, jöjjek elvisz engem is. Mondom neki, hogyha ő nem marad mamánál (merhogy nem akar maradni) én elviszem a munkába, utána megyek mamához, nincs gond, cső. Válasz? : Nem, nem nem nem. Nem. Nem nem. Én viszem. Oszt elmentek. Hámmondom ehh..... XD

Nha, elzárom magam, felnézek msnre van-é osztálytárs. Vagy valaki. bárki.

^^

Az emberiség még elhaldokolgat egy kicsit. A szörnyű füstjeinkkel, szereinkkel mérgezett, ártó sugarakkal bombázott bolygó nem hal meg, hanem átszervezi az életet, kiiktatja az embert, mint egykoron a mamutot, azután újjáéledve talán megint kockázatos kísérletbe kezd, valamiféle - értelmesnek hitt - teremtményekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://elemes.blog.hu/api/trackback/id/tr582201501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lysander Nephilim 2010.08.07. 08:58:29

Szia! A szobádról dobhatnál fel egy képet, ha kész lesz végleg, kíváncsi vagyok rá. A tanulást meg addig folytasd, amíg van rá lehetőséged, hidd el, nem véletlenül mondom. Amit megtanulsz az életed során, azt sosem veheti el tőled senki és ez igenis fontos dolog.

U.i.: ha "valaki" vagy "bárki" megfelel msn-en, személyemben jelentkeznék eme becses dologra... :)

Lysander Nephilim 2010.08.09. 14:16:46

Azt hiszem nem leszek egy jó hosszú ideig netközelben. Az okokat most nem részletezném. Nem hiszem, hogy gyakran fogom látni a blogodat, de azért jó volt legalább eddig is olvasni téged.

Minden jót és vigyázz magadra.

little miss sunshine ¤ 2010.08.10. 00:48:27

@Darklysander:
Ne! Ne, ne! Nenenenenee! Nemár!
Komolyan? Baj történt? legalább ne lennél ilyen titokzatos! Te jól vagy? Jól leszel? Jól is voltál?! Kinek írok ezentúl? :(
Remélem majd viszontlátlak... hamarosan.
süti beállítások módosítása