jún
22

Juhúú, gyerekek!! Nem tudom említettem-e, hogy a Bookline versenyén vagy mién részt vettem, és írtam egy kritikát egy könyvről. Magasan a legrosszabb lett amiket valaha írtam, de mégis nyertem egy kis... szörnyecskét. Azt hiszem valahogy úgy hirdették, hogy csak egy plüss dolognak tűnik, de igazából ő egy ninja, aki védi a könyveimet. Nos, úgy is néz ki, még akkor is, ha a könyveim éppen nincsenek a polcomon, mert festés miatt dobozba kerültek. Akkor bemutatom Cydet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval, ő Cyd. Igazából sokat gondolkodok azon, mi legyen a neve a cuccaimnak. De eleve nem mindenki kap nevet. Van először is, az első elnevezett plüss állatom egy pingvin volt, amit *sóhaj* egy plátói szerelmem tárgyától kaptam. Najó, ez hülyén hangzott. Szóval egy sráctól akibe bele voltam zúgva. Karácsonykor ugyanis ilyen húzogatós cucc volt, és ő engem húzott, úgyhogy kaptam egy pingvint. Na őt a fiú után neveztem el. Félig-meddig azért, mert szerettem, de amúgy meg azért, merthát tőle kaptam, és mert az a név az egyik kedvenc pasinevem. (Így hívják a halkirálynő sorozatban Mogorvát is:P)  következő a virágom lett. Ő azért kapott nevet, mert hallottam, hogyja beszélgetünk a virágunkhoz, sokkal szebb és egészségesebb lesz, úgyhogy nevet adtam neki. Az ő neve Lafayette, és végül is ez a név egy sorozatból tetszett meg. True blood-ban egy buzi néger szakács neve. (Rasszistáknak kész álom... -.-') Ezek után kaptam a babát, és Cydnek neveztem el, szintén a Halkirálynő sorozat alapján. Van két bambuszom, egyikük, vékony, kanyargós, kecses, őt Hellának neveztem el, a másik pedig vaskosabb és nincsenek görbületei, ő Skyler. Utóbbi egy novellám főszereplője volt, előbbi név csak tetszik.
Amiknek még nevet akarok adni: a mobilom és a gépem. Csak nehéz, mert a mobilom nem áll olyan közel hozzám, a gépem viszont imádom :P Majd eldől...:P

Mint már említettem, könyveim nagy része be van dobozolva, plusz a csecsebecséimből is egy adag.

Elkezdtem fogyózni. Őszintén szólva, én tetszek magamnak, mind kívül, mind belül, bár vannak olyan dolgok, amiket nem nagyon szívlelek, de nem változtatnék sok mindenen. Az egyetlen dolog amin biztos, az a súlyom. Igen, szerintem így is szép vagyok, de nekem az egészben az nem tetszik, hogy nem tudok sportolni. Nem tudok futni az asztma miatt, küzdősportot (ha nem szumó, én pedig nem azt akarok) akkor nehezen tudok művelni. És én nekem nagyon tetszenek a sportok, majdnem mind! Úgyhogy... kívánjatok sok sikert (:

Holnap érettségi, még át kéne néznem az angolt. Ahhoz is kívánjatok egy kalappal... meg kéz és láb törést, meg minden. Ki kell festenem a körmöm. Nekem ugyanis az a kabalám. Eleinte volt nyaklánc (amit azért még mindig hordok) meg fülbevalók (mert azokat is imádom) de azokat meg állandóan elhagytam, mert folyton forgatom meg húzogatom. Szóval, eldöntöttem, hogy minekutána jó sokat foglalkozok a körmömmel, és különleges az ízlésem, és ügyes vagyok bal kézzel is, ezért az lesz a kabalám. Eddig bevált! ;)

Folytatni kell a pakolást, meg megígértem egy külföldi ismerőnek hogy megmutatom neki a képeket Cydről, de nem tudtam elküldeni, úgyhogy belinkelem neki a blogot, szóval, befejezem. (:

Igazán nevetni: ez a legtökéletesebb szépítőszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://elemes.blog.hu/api/trackback/id/tr682101578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lysander Nephilim 2010.06.24. 15:14:15

Cyd :) Tök arin néz ki :)
süti beállítások módosítása