júl
11

Halihó, evribádi!

Döglesztő meleg, no gép, no szoba, mamánál alvás, leégés, könyvhiány, Fable. Címszavakban ennyi, és így is hagynám, de nem ezért kezdtem el ide írni. Azért kezdtem írni, mert... nos, az unalom címszó kihagytam.

Most unokatesóméknál vagyok, gépezek. Néha fel tudnak baszni apró dolgok, néha meg nem-is-olyan-aprók. És most valahogy kényelmetlenül is érzem magam itt, úgyhogy elhúzok inkább a francba. Nemtudom mihez lenne kedvem. A Duna dzsuvás, medence nincs, bicizéshez meleg van. De, valszeg, leszarom ki mit mondd, és elmék dunára úszni. blee.

Röpke véleményváltozás: nincs fürdőruhám itthon. Csak mamánál. ^^ Akkor inkább felkötöm magam. Jó szabadidős foglalkozás.

Nem érzem magam szabadnak. Sőt. Mindig minden közbejön, nem saját akaratomból. Semmit nem csinálhatok... áh.

Hihi - szólt az Őrhöz a Rab -,
mennyivel vagy te szabadabb,
mint én, attól, hogy másfelől
őrzöd ugyanezt a falat?!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://elemes.blog.hu/api/trackback/id/tr962144834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lysander Nephilim 2010.07.12. 08:36:59

Egy idő múlva szabad leszel, bár a döntéseid szabadságának súlya legalább olyan nemkívánatos lesz, mint jelen helyzeted... ha a végleteket nézzük, nem jó sem szabadon, sem bezárva.
süti beállítások módosítása